Begravd i läxor...

Jaha sitter nu begravd i läxor å ska snart borsta tänderna för att gå och sova, imorgon väntar skola och ridning och efter det blir det lite mer läxläsning för mig å sen kanske man har tid att hitta på nått med nån om någon är ledig? Nå nu ska ja då sova för mina ögon står i kors pga allt ja läst och skrivit ikv :( 

Idag fick ja se Amalia för första gången på ett tag, för hon har ju varit i kina! det var väldigt trevligt, hann inte prata så mkt med henne men de ska väl hinnas med imorgon efter skolan, slutar 13.30 :D Då kanske man kan fara å sola lr nått annat kuligt ;) Nå nu ska ja sluta svamla, sov så gott.

rw

Kommentarer
Postat av: -CHRIS-

Nu är det dags! Min flytt äger rum om mindre än en vecka! Den nya bloggen där du får följa mig och mina händelser i London är nu öppen för trafik!



Börja redan idag, och hjälp mig igenom min sista vecka hemma i Sverige!



Välkommen till http://chrislondon.blogg.se

/ Kristoffer

2008-09-17 @ 00:01:45
URL: http://chrislondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0