En dag bland många andra.

Nu kände ja att det kanske var dags för ett inlägg igen ;p Dagen har varit hyfsad, enda dagen på veckan som ja slutar tidigt, halv två, yeepie. Nå efter skolan så for ja å syster till EM för att handla upp mitt presentkort å det gick bra för där är ju så jävla dyrt, till och med personalen höll med. En säljare kom å fråga om vi behövde hjälp å ja sa att ja hade ett presentkort på tusen spänn å funderade på hur ja skulle spendera det å då sa han att det är väl inga problem på det här stället :D Nå efter det kollade vi in den massiva rean(lr inte) på team sportia å ja hittade absolut inget jag ville ha, var så urplockat å typ inget fint kvar :(

Nu ska ja packa upp mina fynd å se hur dom ser ut hemma hos mig, de blev en stol och en lampa btw. Nå ni får ha de så bra ni som nu läser min lilla blogg tills ja skriver ett till inlägg. Kanske lägger upp bilder på det ja köpt om ja är seriös nog men kommer nog mest troligt inte idas.



rw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0