Ett blogg-ryck.

Jaha nu drar jag ett till ryck med bloggandet och lägger in ett till inlägg, eftersom jag nu tydligen har ännu några nya läsare ;) Kom iaf nyss hem från att ha hämtat syster från bussen och ja kan säga att det var sjuk mkt djur på vägen mellan nyborg och kalix, fick köra 60 på en 90 väg!! Passade på att införskaffa lite mer halstabletter till min allt för ömmande hals. Känner mig som värsta pillerknapraren. Nu ligger ja här i sängen å knaprar på några olika tabletter medans ja messar å skriver detta. Va ja ska göra till helgen vet ja faktiskt inte riktigt ännu, mer än att ja ska en sväng till IKEA med Elli å införskaffa lite grejer till hennes rum, åså kanske ja hittar nått till mig själv åxå om ja har tur ;p

Nåja nu har jag ju knåpat ihop ännu ett litet oviktigt å tråkigt inlägg om mitt inte allt för spännande liv. enjoy! ;D

En härlig sommar bild på mig å Lord Ludwig får ja väl bjuda på.


rw

Kommentarer
Postat av: hvfr1

Hela hvfr1, är dina nya läsare! ;)

2008-09-06 @ 01:30:02
Postat av: -CHRIS-

Kanske hela hvfr1 är intresserade av min blogg också då?



Hörde att dom var värre förtjust i dig borta på madhouset Rickard, till och med min kusin pratade om dig... Haha



2008-09-17 @ 00:07:21
URL: http://chrislondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0