Valt bort matte E och fått en Kuwaitare på halsen ;)

Hejsan svejsan, ännu en givande dag i skolan har nu passerat ;D Gjorde nått väldigt vettigt idag, ja valde bort matte E. 



Någon konstig människa från Kuwait har förresten har addat mig på msn :S Undrar hur hon fick tag i min msn och varför inte mer normala svenska söta tjejer fått det?, när det till och med är läskiga tjejer från Kuwait som fått det? ;) haha. Hon frågade om jag var muslim å ja sa att det var ja ju som inte, hennes följdfråga då var vad ja trodde på då svarade ja sanningsenligt att jag inte vet men att ja tror mest på mig själv ist. ;D Nå nu ska ja gå och sova så ja är någotsånär fräsch imorgon på skolan. Efter det blir det stallet osv. Men som sagt var godnatt.

ps. min msn är: [email protected] gör nu slag i saken och adda mig ;) haha. ds.

kram

rw

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Nu vill jag ha uppdatering!

2008-10-01 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0